Välkommen till vårt event

Förändring som normaltillstånd

Har du försökt driva en förändring som inte riktigt fått fäste?

Att vara förändringsledare innebär att du ofta får möta hinder, från organisatoriska förutsättningar till mänskligt motstånd.

Idag är förändring ett normaltillstånd och för att din förändring ska få fäste och resultatet ska bestå behöver du skapa förutsättningar på olika nivåer, organisations-, ledarskaps-och individnivå.

Välkommen till vårt webbinarium den 29 november där vi djupdyker i hur man skapar hållbara förändringar inom organisationer. Du kommer få lära dig hur du kan arbeta utifrån tre perspektiv för att skapa rätt förutsättningar:

  1. Ledarskapet– hur du skapar engagemang, tydlighet och tillit som förändringsledare
  2. Medarbetarna/individen – vilka individuella drivkrafter som är viktiga för att främja beteendeförändring
  3. Organisationen – hur du skapar stabilitet och uthållighet för utveckling i verksamheten

På rappa 30 minuter kommer vi dela insikter från både forskning och våra egna erfarenheter som managementkonsulter och klargöra vad som krävs för att förändringen verkligen ska fastna.

Webbinariet riktar sig till dig som är förändringsledare eller linjechefer samt till alla som vill skapa långsiktigt hållbara förändringar i sina organisationer.

Dela med dina vänner

Datum:
29 november

Tid:
08.30-09.00

Typ:
Webbinarium

Kontakt:
Ida Lindström
ida.lindstrom@trivector.se

Relaterade inlägg

Event
19 september 2024

Lider din verksamhet av funktionssjukan?

Välkommen till vårt kommande webbinarie där vi belyser några av de utmaningarna som många verksamheter står inför idag – och hur du kan övervinna dem!

Inspiration

Så säkerställer du att ni använder rätt nyckeltal

Vi mäter alldeles för lite i våra verksamheter vågar vi påstå. Ha! tänker du, vi mäter ju alldeles för mycket, det ska rapporteras nyckeltal, statistik

Event
29 augusti 2024

Processägarens bidrag till verksamhetens framgång

Under årtionden har bristfälliga processer dolts med tid, pengar och ett svagt kundfokus. Dessa möjligheter är nu borta för de flesta organisationer. Idag krävs det